اخبار و مطالب

آیا خرید دستگاه فرز cnc دیوار توصیه می شود؟ بررسی جوانب مثبت و منفی

آیا خرید دستگاه فرز cnc دیوار توصیه می شود؟ بررسی جوانب مثبت و منفی

اگر از چند نفر در مورد راه اندازی یک کارگاه با سرمایه کم بپرسید، احتمالا در بین گزینه های پیشنهادی خرید دستگاه فرز cnc دیوار هم وجود دارد. خرید یک دستگاه چند صد میلیون تومانی از سایت دیوار؟ آن هم از یک فرد شخصی یا شاید هم یک شرکت؟ آیا واقعاً راه اندازی یک کارگاه بر مبنای یک دستگاه کارکرده بدون شناسنامه منطقی به نظر می‌رسد؟

بله! خوشبختانه یا متاسفانه افراد زیادی هستند که این سیستم ها را می پسندند و حتی برای سرمایه گذاری خود به سراغ خرید دستگاه فرز cnc دیوار می روند. اما در گروه تهران CNC به عنوان یک شرکت حرفه‌ای و مادر در زمینه عرضه و فروش این دستگاه ها، به بررسی جوانب مثبت و منفی خرید دستگاه فرز سی ان سی از سایت دیوار خواهیم پرداخت تا شما هم بتوانید از آن استفاده کنید

چرا خرید دستگاه فرز cnc دیوار طرفدار دارد؟

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که چرا برخی تمایل دارند که دستگاه سی ان سی خود را از سایت دیوار بخرند؟ حقیقتا نمی توان منکر توانایی این سایت یا حتی سایر سایت های مشابه مانند شیپور در ایجاد بازار بدون واسطه شد. اما همین آزادی ممکن است تبعاتی به دنبال داشته باشد و تعهد فروشنده را کمتر کند. ضمن اینکه در مورد دستگاه های پیشرفته و گران قیمت استفاده از این پنل توجیه چندانی ندارد.

با این وجود، شما برای خرید دستگاه فرز cnc دیوار فقط لازم است که به سایت دیوار یا به اپلیکیشن آن بروید و گزینه های مختلف را ببینید. این روش خرید، دردسر کمی دارد و فرد مستقیماً میتواند با شخص فروشنده در ارتباط باشد. شاید به عنوان خریدار هیچ وقت ندانید که دستگاه فرز cnc چیست، اما سایت دیوار این ارتباط را به خوبی فراهم می‌کند. با این وجود در مورد مزایا و معایب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا خرید دستگاه فرز cnc دیوار طرفدار دارد؟

جوانب مثبت خرید دستگاه فرز سی ان سی از سایت دیوار

برای این که متهم به جانبداری از شرکت‌های تخصصی نشویم، ابتدا در مورد مزایای خرید دستگاه فرز cnc دیوار صحبت می کنیم. در این پنل شما مستقیماً با فروشنده در ارتباط هستید و راه‌های ارتباطی مختلفی دارید. بنابراین به شکل های مختلف می توانید با مشتری صحبت کنید و از آنها تخفیف بگیرید. اما در مورد مزایای آن:

قیمت منطقی تر

شاید شما هیچ وقت قیمت دستگاه فرز cnc فلزات را ندانید یا حتی در برخی از وب سایت ها به قیمت تقریبی آنها اشاره شده باشد. با این وجود، این پنل دست هر گونه دلال یا واسطه را در خرید شما از بین می‌برد. ضمن اینکه فروشنده به دلیل ایراد در عملکرد دستگاه یا به هر دلیل دیگری مایل به فروش آن است و حاضر است که تخفیف بیشتری به شما بدهد. بنابراین می توانید یک دستگاه فرز سی ان سی ارزان قیمت را گیر بیاورید.

فروش راحت دستگاه

یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه فرز cnc دیوار این است که شما خیلی راحت روند فروش دستگاه را انجام می دهید. هم به عنوان خریدار و هم به عنوان فروشنده، در این پنل برای فروش دستگاه فرز cnc دست دوم کار ساده ای دارید و فقط باید منتظر بمانید که خریداران از آگهی شما دیدن کنند. البته در برخی موارد برای تمدید آگهی نیاز به پرداخت پول دارد که معمولاً مبلغ بالایی نیست. تنها نکته نگران کننده در این زمینه این است که برخی از افراد از سر کنجکاوی با شما تماس می‌گیرند و این ممکن است تبدیل به یک دردسر مزمن شود.

دسترسی به شهرهای مختلف

در بحث گارانتی و خدمات پس از فروش، هرچه شرکت فروشنده یا نمایندگی آن به محل سکونت یا محل کار شما نزدیک تر باشند، راحت می توانید از این خدمات استفاده کنید. به عنوان مثال، برای یک کارگاه در شهر قم خرید دستگاه فرز سی ان سی تهران گزینه بهتری نسبت به خرید دستگاه فرز سی ان سی تبریز است.

اما مزیتی که خرید دستگاه فرز cnc دیوار نصیب مشتریان می کند این است که راحت می توانند در محدوده خود یک دستگاه پیدا کنند. مثلاً شما ممکن است در اینترنت یک شرکت در زمینه فروش فرز cnc اصفهان پیدا کنید که امکان ارائه خدمات به شهرهای دوردستی مانند ایلام یا مشهد نداشته باشد. اما استفاده از پنل دیوار این امکان را به شما می دهد که یک دستگاه در نزدیکی خود پیدا کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید.

جوانب مثبت خرید دستگاه فرز سی ان سی از سایت دیوار

ایرادات خرید دستگاه فرز cnc دیوار

تقریباً تمامی مواردی که در زمینه خرید دستگاه از سایت دیوار گفتیم، مربوط به آسایش و رفاه مشتری است. در این وب سایت بحث تخصصی و مهندسی وجود ندارد و تمامی وظایف به طور کامل بر عهده خریدار است. به همین دلیل، در مورد دستگاه های تخصصی و حرفه ای استفاده از این پنل چالش برانگیز است. به عنوان مثال، می توانید ایرادات زیر را برای خرید دستگاه فرز cnc دیوار در نظر بگیرید:

نگاه تخصصی به یک دستگاه فوق حرفه ای

در سایت دیوار هیچ بحث تخصصی و فنی وجود ندارد و فروشنده احتمالاً کسی است که او هم توانایی کار گرفتن از دستگاه را نداشته و مجبور به فروش آن است. این در حالی است که اگر شما به سراغ یک شرکت تخصصی مانند تهران سی ان سی بروید، در مورد دستگاه های مختلف به شما توضیح می دهند و کاملاً به صورت تخصصی دستگاه را برای شما بررسی می‌کنند.

به عنوان مثال، ما در مطالب قبلی به مقایسه دستگاه فرز سی ان سی سه محور با فرز cnc چهار محور و پنج محور پرداختیم. اگر شما از قبل اطلاعات کافی داشته باشید، خودتان می توانید دستگاه را بررسی کنید. اما اگر مبتدی باشید، انتخاب یک شرکت حرفه ای به شما کمک می کند که با جزئیات دستگاه های مختلف آشنا شوید و حتی در مورد نحوه بکارگیری آنها اطلاعات کافی بگیرید. در هر صورت این شرکت ها مسئولیت پشتیبانی از دستگاه را بر عهده دارند، پس مطمئن باشید که هیچ وقت به سابقه خود لطمه نمی زنند.

امکان آموزش کار با دستگاه توسط شرکت

خرید دستگاه فرز cnc دیوار یعنی داشتن دستگاهی که اطلاعات چندانی در مورد آن ندارید. اگر شما قبلا از تکنسین باشید، و دقیقا همون مدلی را انتخاب کنید که قبلاً با آن کار کرده‌اید! مشکلی ندارید و می توانید همان دستگاه را انتخاب کنید. اما اگر با دستگاه آشنایی نداشته باشید، مجبور هستید که کلی در سایت های فارسی و انگلیسی زبان بگردید تا آموزش کار آن را پیدا کنید.

اما یک شرکت حرفه ای، آموزش فرز cnc برای مدلهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین کارایی را از دستگاه بگیرید. آموزش کار کردن با دستگاه یک بحث است و نحوه گرفتن بیشترین بازدهی از آن بحثی دیگر. یک تکنسین حرفه‌ای می‌داند که دقیقا به چه شکلی از دستگاه کار بکشد و چه بازدهی برای آن مناسب است. در سایت دیوار خبری از این آموزش ها نیست، اما شرکت‌های حرفه‌ای سعی می کنند که اطلاعات کامل و دقیق را در اختیار شما قرار دهند تا حداقل هزینه گارانتی کمتری بپردازند!

پیشنهاد گزینه های مناسب برای هر کارگاه

احتمالاً یک یا چند ماه صرف خرید دستگاه فرز cnc دیوار می کنید تا بتوانید یک دستگاه خوب و استاندارد پیدا کنید. حالا از کجا معلوم که این دستگاه بتواند شما را به هدف تان برساند؟ اصلا از کجا معلوم که این دستگاه برای تولید محصولات شما مناسب باشد؟ چه کسی به شما پیشنهاد داده که دستگاه فرز بهتر از دستگاه تراش است؟ از کجا معلوم که دستگاه تراش چند کاره برای شما مناسب تر نباشد؟

کمک گرفتن از شرکت های حرفه ای از این جهت اهمیت دارد که شما حتی ممکن است تصمیم تان را عوض کنید و به سراغ دستگاه cnc تراش بروید. در هر صورت این شرکت ها تجربه و سابقه بیشتری دارند و می دانند که روند کار با این دستگاه ها و کسب درآمد از دستگاه سی ان سی به چه صورت است. به همین دلیل به عنوان یک مشاور حرفه ای در کنار شما هستند تا اگر یک دستگاه برای شما مناسب نبود، تصمیم تان را عوض کنید و یک دستگاه بهتر را انتخاب کنید.

پیشنهاد گزینه های مناسب برای هر کارگاه

پیشنهاد گزینه های فروش متنوع

در مطالب قبل گفتیم که خرید دستگاه تراش cnc اقساطی برای کسانی که سرمایه اولیه کمی دارند، راهکار فوق العاده ای است. احتمالاً شما هم به دلیل کمبود سرمایه به سراغ گزینه ای خرید دستگاه فرز cnc دیوار رفته‌اید. این در حالی است که شرکت های حرفه ای برای مشتریان خود امکان فروش اقساطی فرز cnc فراهم می کنند تا آنها هم به مرور زمان بتوانند کارگاه خود را شکل دهند. این در حالی است که در اکثر موارد خرید از سایت دیوار باید به صورت نقدی انجام شود.

جمع بندی

با وجود این که سایت دیوار برای خرید برخی تجهیزات سبک یک راهکار ایده آل است، اما به نظر می رسد که برای خرید دستگاه فرز سی ان سی راهکار خوبی نیست. این دستگاه ها به عنوان دستگاه تخصصی و حرفه‌ای شناخته می‌شوند و اکثر خریداران باید از قبل نسبت به آنها توجیه شوند. فروشندگان شخصی صرفاً به فکر فروش دستگاه خود هستند و مسئله گارانتی و خدمات پس از فروش یا تعهد برای آنها مطرح نیست. بنابراین به جای خرید دستگاه فرز cnc دیوار بهتر است به سراغ شرکت‌های حرفه‌ای بروید و از خدمات آنها به شکل مناسب استفاده کنید.

مطالب زیر به درک شما از دستگاه های فرز سی ان سی کمک میکند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =