اخبار و مطالب

قیمت دستگاه CNC طلا خانگی

قیمت دستگاه های CNC خانگی معمولا بر اساس فاکتور های زیادی تعیین می شود . در وهله اول آنچه در مورد این دستگاه ها باید بدانید در اختیارتان خواهیم گذاشت.خانگی

CNC  طلا چیست ؟

طلا و یا  دیگر مواد اولیه قیمتی نظیر آن که در صنعت زیور آلات کار برد دارند طبیعتا احتیاج به توجه بیشتری در جزییات روند ساخت و پرداخت دارند . برای راحت تر کردن این فرایند امروزه صنعت طلا و جواهر سازی از این دستگاه های CNC بهره میبرد که هم درصد خطای پایین تری نسبت به نیروی انسانی دارند و هم به صورت دقیق تری کار بر روی سنگ های قیمتی و طلا را انجام میدهند . اين دستگاه توانايي برش و حكاكي طلا را دارد. دستگاه هاي cnc ساخت طلای خانگي بسته به نوع مصرف و قطعه انواع مختلفي دارند. تمامی این فرایند از طریق کامپیوتر های عددی و مختصاتی  به دستگاه داده میشود و نتیجه کار یک اٍر هنری  و با جزییات محسوب می شود . اکثر دستگاه های CNC  طلا از قابلیت جمع آوری براده های قطعه کار در یک مخزن بهره میبرند تا درصد خطا را به پایین ترین میزان کاهش دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بعضی از شرکت ها قادر به ساخت این مدل دستگاه ها در ابعاد کوچکتر و با همان دقت شده اند که بیشتر بازار کسب و کار های خانگی را هدف قرار می دهد.

انواع دستگاه  CNC  طلا سازي

۳ محور: براي حكاكي و شيار و سوراخ زني و نوشتن نام و مشخصات فلزات مس و طلا و همچنين براي سنگ هاي مرمر

۴محور: محور چهارم اين دستگاه به وسيله گيره هاي نگه دارنده تجهيز شده است. قالب هاي اوليه طلا و جواهر را توليد مي كند.

۵محور: براي تراش انگشتر و النگو و …است. قيمت اين دستگاه نسبت به نمونه هاي قبلي بالاتر است.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه CNC طلا خانگی

از جمله عواملی که بر روی قیمت دستگاه های سی ان سی موثر است، شامل موارد زیر است:

نوع برند

امروزه بیش از 150 شرکت در سراسر دنیا در حال ساخت دستگاه های CNC  با مشخصات متفاوت میباشند . یکی از مشخصه های تعیین قیمت دستگاه CNC  طلا برند این دستگاه ها میباشد . از شاخص تر کشور های سازنده این دستگاه ها عبارتند از آمریکا,  روسیه  ,  چین ,  ژاپن و…

نوع دستگاه

پیش تر گفته شد که دستاگاه های CNC طلا دارای3 مدل متفاوت هستند . میتوان گفت که تعداد محور بیشتر ارتباط مستقیم با کارایی دستگاه های CNC  طلا دارد و همین موضوع در تعیین قیمت آنها نیز موثر است .

 

ابعاد و کیفیت قطعات

در دستگاه های CNC  طلا هرچقدر که ابعاد کار استاندارد تر باشد قیمت آنها به همان نسبت متغیر خواهد بود . باید خاطر نشان کرد که کیفیت قطعات دستگاه و عمر آنها نیز از دیگرعوامل موثر در قیمت گذاری این دستگاه های صنعتی میباشد .

شیوه خرید

شیوه خرید (مستقیم ,  با واسطه  , اینترنتی ) و نحوه پرداخت (نقدی ,  اقساطی ) در خرید دستگاه های CNC طلا

از دیگر مواردیست که در قیمت گذاری این دستگاه ها موٍر است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =